Lun-Vin (12:00-19:30) 0349.911 (telefonul pacientului pentru programări)
Lun-Vin (12:00-19:30) 0349.911 (telefonul pacientului pentru programări)

Alte Informatii Publice

Documente de interes public

Modalitati de contestare a deciziei spitalului, în situatia în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate

  1. conform art. 21 al. (2) din Legea 544/2001, se poate depune reclamație la conducătorul spitalului în termen de 30 de zile de la luarea la cunoștință de către persoana lezată (anexa nr. 5 și 6 din HG 478/2016)
  2. conform art. 22 al. (1) din Legea 544/2001, persoana vătămată poate depune plângere la secția de contencios administrativ a tribunalului în a cărei raza teritorială domiciliază sau în a cărei raza teritorială se află sediul autorității ori al instituției publice, în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7 din aceeași lege.